J9. Język hiszpański
Zajęcia mają na celu poszerzanie słownictwa i znajomość zwrotów w wielu sytuacjach językowych (np. w restauracji, na lotnisku, w sklepie, u lekarza etc.). Dodatkowo uczniowie poszerzają wiedzę, zainteresowania i zagadnienia związane z kulturą hiszpańskojęzyczną.
J8. Konwersacje w języku niemieckim
Zajęcia mają na celu rozwijanie podstawowych kompetencji językowych umożliwiających uczniom porozumiewanie się w języku niemieckim i rozwijanie sprawności mówienia w języku niemieckim
J6. FCE
Koło językowe B2 FCE to grupa zorganizowana dla osób, które przygotowują się do egzaminu Cambridge English First (FCE) na poziomie B2.
J3. Flyers
Głównym założeniem zajęć jest przygotowanie uczniów do egzaminu YLE Flyers poprzez przekazanie słownictwa i struktur gramatycznych, wymaganych na tym poziomie. Na zajęciach uczeń rozwija kompetencje słuchania i czytania ze zrozumieniem poprzez wykonywanie zadań egzaminacyjnych, a także ćwiczy umiejętności komunikacyjne poprzez odgrywanie scenek z użyciem functional language, a także wypowiedzi indywidualne na określony temat.
J2. Movers
Na zajęciach skupiamy się na rozwijaniu wszystkich czterech sprawności językowych (słuchania, mówienia, czytania i pisania). Poprzez szereg ćwiczeń przygotowujących do egzaminu, dzieci niesamowicie rozwijają swoje umiejętności w zakresie porozumiewania się w języku angielskim. Dużo szybciej czytają i są bardziej osłuchane.
J1. Starters
Zajęcia mają na celu przygotowanie uczniów do zdania egzaminu z języka angielskiego na poziomie STARTERS oraz poszerzenie znajomości języka angielskiego. Osiągnięcie sukcesu (zdanie egzaminu STARTERS), zmotywuje dziecko do dalszej nauki języka obcego i pozwoli na przełamanie bariery językowej.
J0. English songs
Zajęcia nakierowane są na naukę piosenek anglojęzycznych dostosowanych do zainteresowań, potrzeb i możliwości grupy wiekowej 6-7 latków. Piosenek uczymy się wszystkimi zmysłami i całym ciałem. Teksty i ich znaczenie z łatwością przyswajamy głównie poprzez zabawy ruchowe i dźwiękonaśladowcze, ukochane przez dzieci odgrywanie ról, różnorodne gry i aktywności z użyciem kart obrazkowych i wyrazowych